7 månader och storasyster

Ja så börjar man då bli stor, idag fyller jag 7 månader och för en vecka sen blev jag storasyster. Pappa Kalle hade varit ute på äventyr och det blev 7 jättesöta valpar.
Nåja stor o stor, matte säger att jag fortfarande är mycket barnslig.....Rädd för mycket, ser spöken, hoppar och skäller. Men är det så konstigt när människor har stora kläder på sig, päls runt ansiktet, bär på ett par långa pinnar. Barn som kommer farande nerför backen och de står aldrig stilla så jag får nosa ordentligt på dem.
Nåja allt är jag inte rädd för, träffade en jättestor svart stilig schäfer och honom försökte jag på alla sätt att få igång och leka.

Matte säger att när man får småsyskon får man inte glömma bort de äldre så idag var vi till SEA och där fick jag en ny leksak. Man kanske kan säga att den är nygammal för det är den 3:e Benji (som han är döpt till). Det är ingen vidare kvalitet på leksakerna nu för tiden, matte kastar dem en efter en när innanmätet börjar titta ut på dem.

För övrigt är jag just nu frisk, fast jag älskar att äta snö så vi får väl se hur länge magen är ok.


Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Grattis på 7-månadersdagen Vilda!



Önskar mamma Kola, pappa Kalle, Brorsan Ture och tokiga Kex!!

2010-02-01 @ 18:05:41
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Vilda

Tack och ett stort Grattis till bror Ture också.

2010-02-01 @ 18:21:58
Postat av: Chili

Lite sent men GRATTIS från oss också. Här käkades det leverpastej på 7 månaders dagen

2010-02-03 @ 18:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0