Kompisar

Visserligen tycker min Brutus att jag är lite jobbig, men innerst inne älskar han mig också. Jag älskar verkligen honom och nu ska han vara här i två veckor. Jag har visserligen lite jobbigt att vakta alla mina saker för allt som Brutus tar hade jag precis tänkt att ta. Även om det finns tre likadana ben måste jag hela tiden ta det Brutus har. Förstår ni att det är jobbigt så han får faktiskt stå ut med mina upptåg också.


När Brutus har somnat passar jag på att lägga mig bredvid honom för annars går  han ifrån när jag kommer.


Roligt att gå på promenad med Brutus. Han är lite mer frusen än vad jag är nu när det har varit så kallt så han måste ha överrock på sig.




Jag hade besök av Sinus som är en Shiba och fruktansvärt rolig att leka med.


Kommentarer
Postat av: Doris o Chili

Vad underbart med en kompis i hela 2 veckor - tänk vad du får leka och det är nog helt rätt som du säger att Brutus bara måste älska dig. Det finns ingen som inte älskar oss Pophamstjejer...

2010-01-10 @ 16:41:44
Postat av: Emma

Åh, skruttarna. Vad jag saknar mina sötnosar.



Brutus älskar Vilda någonstans långt inne. Problemet ligger nog snarast hos honom, han är alltför snäll...

2010-01-10 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0