1 år i dag

Ja, då har man alltså hunnit leva i ett helt år!!!!!!!!!!!!! har gått jättefort säger matte.
Jag fick tårta (glass o köttbullar) och present (en ny Nasse, den gamla har tappat svansen och kan inte pipa längre). På lördag har jag bjudit Brutus på kalas hoppas han är snäll då och inte biter mig igen.....
Ikväll ska jag gå på min rallylydnadskurs och då har matte lovat att hon bara ska ha köttbullar som belöning!!!!



         


Present, en ny Nasse

                   
     Kan den pipa?                      Min Nasse                     Den gamla Nassen är övergiven


Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Hej Vilda!

Glass och köttbullar!?

Är det något du kan rekomndera?



Hälsningar Ture

2010-07-01 @ 20:15:24
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Vilda

Japp, det blir en jättegod sås till köttbullarna, glass med köttbullssmak. Har varit på rallylydnad och jag skötte mig när vi skulle gå runt men däremellan var jag helt galen. Hoppade, lekte, bet i kopplet - tyckte att man kunde det på sin 1-årsdag.

2010-07-01 @ 21:29:32
Postat av: Chili o Doris

GRATTIS syrran. Fattar du vad stora vi är nu??

2010-07-01 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0