GLAD MIDSOMMAR


Jag hoppas ni alla får en trevlig midsommar!!

Konstiga traditioner människorna har, jämt ska man ha nåt på huvudet, lucia, jul och midsommar.

Själv är jag nyfriserad, matte drog iväg med mig till en frisör som slet av mig det mesta av håret. Jag tycker nog att jag ser ganska stilig ut i alla fall.

Matte var jättenervös för att lämna bort mig men jag är ju en tuff tjej så det var väl ingenting. Lite konstigt i början men sen blev vi kompisar, min frisör och jag. När matte återkom efter två timmar höll jag på och hoppa  på honom och tyckte att han kunde gå ut och promenera med mig när jag var så fin.


Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Du måste ha varit snyggaste midsommarbruden i stan, nyfriserad och jättestilig!



Mamma Kola och pappa Kalle och brorsan ture.

Kex tycker också att du är jättesöt!

2010-06-26 @ 19:03:09
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Chili o Doris

Hur snygg som helst

2010-06-30 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0