Kamphund Brutus

Min Brutus som jag trodde allt gott om har bitit mig. Jag ville leka med honom och vi sprang, eller snarare jag sprang runt, runt. Brutusen försökte springa med men tyckte jag var lite för snabb kanske. Jag sprang närmare och närmare (för att retas lite grann kanske). Då!!! fick han för sig att han skulle försöka stoppa mig och gjorde ett utfall för att ta tag i mitt ben!!! och det fick han, jag gnydde och Brutus blev väldigt förvånad och skämdes för vad han gjort. Han gick och satt sig framför sin matte, tittade med sina stora ögon, visade upp sitt underbett och där mellan tänderna satt det en vit hårtofs (gissa från vem). Fick faktiskt ett märke, ränder efter Brutusens tänder och alldeles skär var jag i huden. Visar en bild på hur det ser ut nu (har sett värre ut).



Min matte har skaffat hinder och en lååång tunnel. Jag ska öva mig inför Agility säger hon. Hindret är väl ingen konst att hoppa över men tunneln!!!!!!!!!!!!!
Även om Brutus springer rakt igenom så gör inte jag det. Är ingen tuff hund och man vet inte vad som kan dölja sig i tunneln. Titta får ni se vad som fanns i min tunnel.

                                                                   
                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Emma

Men det var inte meningen :( Han skulle bara försöka fånga henne och han brukar ju aldrig lyckas få tag på henne, det brukar inte göra nåt om man klapprar lite med tänderna för hon kommer aldrig undan. Brutusen som aldrig gör en fluga förnär...

2010-06-30 @ 21:06:04
Postat av: Emma

kommer alltid undan skulle det stå, inte aldrig.

2010-06-30 @ 21:07:45
Postat av: Olle & Nilla

Men, men Vilda!

Husse behöver väl inte gömma sig i din tunnel bara för att han blir pensionär i morgon?!?

Det mäste finnas andra saker han kan roa sig med nu!!!



Nilla 6 Olle & Gänget.

2010-06-30 @ 21:57:58
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Chili o Doris

Men Brutusen då, ajajaj men vi kan nog förstå att du måste ta till lite tjuvtrick för att få stopp på Vilda för vi kromisar är ju attans snabba. Föresten Vilda - tunneln är inte farliga för det kan finnas massor med gott godis i dem ibland. Skräm ut husse ur tunneln så han inte tar ditt godis.

2010-06-30 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0