Starka Brutus

Nu är min Brutus här igen. Hans matte har åkt långt bort till Kaliforninen sa han. Brutus ska vara hos mig i två veckor. Det är alltid roligt när Brutus är här, även om han är lite liten och ömtålig. Men han är stark.....Häromdan när matte hade lämnat oss ensamma för att göra ett ärende så särade hon på oss med ett galler. Hon plockade bort alla pennor o dyl. som hon tror att jag skulle ta?????
Brutus som är gammal o förståndig tycker att det är tråkigt när han är ensam. Han hittade en säck med min mat, säcken vägde 5 kg. Den drog han från tvättrummet, över tröskeln in i arbetsrummet till sin korg. Sen lyckades han även bita hål på påsen och sen åt han.............Massor, så han blev väldigt mätt och törstig. Men visst är han stark min Brutus.....



                                             Annars gör vi det mesta tillsammans


                                                      
                  solar på altan                                                 håller vakt



                                                    
                                                      och sover                                            
                                                                       

Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Vad annat kan man vänta sig av en hund vid namn BRUTUS!!??

2010-03-18 @ 21:08:55
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Chili o Doris

Tänk o ha en egen Brutus..fast det är ju klart jag har ju en egen Tellus o han är minsann inte förståndig, det säger matte om oss båda föresten, för vi vill bara busa. Matte den tokan fick för sig att hon skulle gå ut o gå med oss - sedan klagade hon över träningvärk i armarna i flera dagar. Ha det bra med din Brutus o hälsa honom

2010-03-18 @ 23:18:58
Postat av: Emma

Min duktiga starka vovve. Tänk den som kunde äta sin egen vikt i mat... Pussa skruttarna, saknar dem!

2010-03-19 @ 03:32:55
Postat av: Vilda

Jo du Chili, matte säger att hon går ut med oss med livet som insats. Glashala gångvägar och vi två ska åt varsitt håll. Tur att du har en egen Tellus också. Hälsningar till er båda från Vilda o Brutus

2010-03-19 @ 09:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0