AVESTA

Visst är det konstigt..............Matte säger att jag är den finast i hela världen och ändå så tänker hon åka runt med mig för att andra också ska tycka att jag är finast. Har väl ingen betydelse, jag vet ju att hon älskar mig i alla fall så visst är det konstigt!!!
Det senaste är att vi ska åka till Avesta!!!! Det roliga med det är förstås att jag får träffa några av mina syskon och kanske mamma o pappa??

Så nu på söndag åker vi till Österbybruk och den 13/6 kommer vi till Avesta (Brutus och jag).

Vet du vad Kex.... det där med att rulla sig hjälper inte. Min Brutus skulle till veterinären och han rullade sig i nåt som han tyckte luktade väldigt gott (matte Emma tyckte inte det) , men inte hjälpte det, han fick istället bada i en kall sjö innan han gick in till veterinären. Stackars min Brutus, han försökte verkligen men, men.....


Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Tack Vilda!

Ja, jag fick flera köttbullar!

Vad kul det ska bli att träffa er i Österbybruk!

Och vad fin du är på fotot!!!



Pappa Kalle med familj.

2010-05-23 @ 19:10:05
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Anonym

Vad fin Vilda är, en riktig sötnos. Ska bli kul att träffas allihopa

2010-05-25 @ 23:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0