Ingen vanlig fredag

Idag är det en alldeles speciell dag!!!!!!!!!!!! Jag blir 2 år idag!!!!!!!!
Så Grattis till mig och till alla mina syskon också.





Fick en väldigt rolig present. Den piper och så kan man springa med den.

                                         
         Vilda 5 dagar                       Första dan i Slagsta                      



                  
           Vilda 1 år                          Vilda 2 år                                                                
                                                          


Kommentarer
Postat av: Nilla & Olle

Hej Syrran!

Vilken fin leksak du fick!

Jag och mina kompisar har fullt med leksaker så jag

fick ingen ny!

Mina polare snor den i alla fall så det var lika bra!

Men jag fick 2 smaskiga köttbullar och polarna fick bara 1 vardera!

Kram från Ture och Gänget

2011-07-01 @ 19:03:22
URL: http://pophams.dinstudio.se
Postat av: Doris o Chili

Grattis själv syrran. Ses snart

2011-07-01 @ 23:16:01
URL: http://kromfohrlandernchili.blogg.se/
Postat av: Olle o Nilla

Tja syrran!

Tack för hälsningen på hemsidan.

2 köttbullar är inte illa! Undrar just om man får

14 köttbullar om man blir så gammal som 14. I morgon

ska jag med husse och matte och titta på agilitytävlingar. Jag är precis som husse, gillar

att titta på när andra arbetar.

Ture

2011-07-02 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0